Ministerstwo Cyfryzacji nie realizuje już projektu Platformy e-Zamówienia (komunikat UZP pod tym linkiem). Oznacza to, że na razie nie powstanie rozwiązanie publiczne, które kompleksowo zaadresuje potrzeby Zamawiających. 

PAMIĘTAJMY O ELEKTRONIZACJI ZAMÓWIEŃ KRAJOWYCH OD 1 STYCZNIA 2020!

Warto czas pozostały do pełnej elektronizacji postępowań krajowych wykorzystać do zapoznania się z ofertą dostępnych Portali e-Usług. 

Dlatego zorganizowaliśmy akcję SMART NA START, mającą na celu zapoznanie się w praktyce z naszym Portalem e-Usług SmartPZP. 

Oferujemy BEZPŁATNY pakiet startowy, umożliwiający przeprowadzenie postępowania od początku do końca w naszym systemie!

Bezpłatny Pakiet Startowy

Do Państwa dyspozycji pozostanie nasza infolinia, która we wszystkie dni robocze od 7:00 do 19:00 pomoże rozwiązać każdy problem i rozwiać każdą wątpliwość.

Akcja ta nie zobowiązuje Zamawiającego do zakupu systemu, ma jedynie na celu zaprezentowanie jego możliwości w praktyce. 
W ramach pakietu startowego zapewniamy bezpłatnie: dostęp do naszej platformy SmartPZP; karty do szyfrowania oraz szkolenie.

Dlaczego Portal e-Usług SmartPZP?

  • powstał, aby spełniać oczekiwania i potrzeby użytkowników,
  • zapewnia wsparcie całego procesu od planowania zamówień, aż po rozliczenie umowy,
  • zapewnia możliwość prowadzenia aukcji elektroncznych i licytacji elektronicznych generując znaczne oszczędności,
  • umożliwia prowadzenie archiwum elektronicznego,
  • gwarantuje odszyfrowanie ofert, które wpłynęły w postępowaniu – brak konieczności unieważniania postępowania,
  • MiniPortal choć darmowy, obejmuje jedynie przesyłanie między zamawiającym i wykonawcami wniosków, ofert i oświadczeń.

Zachęcamy do zgłaszania się po pakiety startowe do końca kwietnia, wysyłając maila na adres: biuro@portalpzp.pl