Elektroniczne zamówienia publiczne z PFR (15 maja 2020 godz. 10:00)

Portal PZP został partnerem Polskiego Funduszu Rozwoju S.A.
Portal PZP dołączył do grona firm, które wraz z Polskim Funduszem Rozwoju S.A. stworzyli specjalną ofertę dla samorządów w ramach Antykryzysowej Platformy Rozwiązań Technologicznych.
Antykryzysowa Platforma Rozwiązań Technologicznych
Platforma łącząca potrzeby samorządów z rozwiązaniami firm technologicznych. Znajdź partnera, który pomoże rozwiązać najbardziej palące problemy Twojego samorządu w obliczu epidemii COVID-19.
Platforma zakupowa SmartPZP oraz szczegóły oferty zostaną zaprezentowane podczas bezpłatnego webinaru organizowanego przez PFR S.A. Zapisz się na bezpłatny webinar, klikając na poniższy link: https://www.interankiety.pl/i/wPZG9dQB

Cel rozwiązania:
Proponowane rozwiązanie pozwala na planowanie zamówień, prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą PZP o wartości unijnej, krajowej i bagatelnej, a także zatwierdzanie dokumentacji, jej archiwizację i prowadzenie aukcji elektronicznych.
System umożliwia:
- planowanie zakupów, ich akceptację, agregację,
- uruchomienie i przeprowadzenie postępowań według każdego rodzaju trybu (poniżej progu bagatelności, postępowań PZP – krajowych/unijnych),
- zapewnienie archiwum elektronicznego dla danych PZP,
- przeprowadzanie aukcji elektronicznych,
- podpisanie umowy w trybie elektronicznym,
- rozliczanie umów i faktur w trybie elektronicznym;
Korzyści rozwiązania z perspektywy samorządu:
- ergonomiczne i intuicyjne narzędzie, które umożliwia trzymanie wszystkich danych procesu zakupów w jednym miejscu,
- umożliwia prowadzenie wszystkich postępowań (unijnych i krajowych) w formie elektronicznej,
- umożliwia zrealizowanie wymogów ustawy PZP w zakresie elektronicznej formy komunikacji w postepowaniach unijnych (już obecnie) i krajowych (od 1.01.2021)
- pozwala na przeprowadzania procedur zakupowych nawet w sytuacji przymusowej pracy zdalnej,
- ułatwienie przy kontraktowaniu niezbędnych usług (dostaw, prac budowlanych) czy też innych kluczowych dla samorządu wydatków,
- zapewnienie ciągłości pracy komisji przetargowych,
- umożliwia planowanie zamówień publicznych, ich akceptację i agregację,
- pozwala na bieżące i okresowe monitorowanie wszystkich rodzajów wydatków, sporządzanie raportów w tym rocznego raportu dla Prezesa UZP,
- zapewnia zrealizowanie wymogów RODO w odniesieniu do przetwarzania dokumentacji postępowania wraz z bieżącym monitorowaniem przetwarzania danych osobowych w jednostce,
- posiada moduł aukcji elektronicznych, który pozwala na wygenerowanie znacznych oszczędności,
- zapewnia bezpieczne szyfrowanie ofert w oparciu o klucze będące w wyłącznym posiadaniu komisji przetargowej JST,
- zapewnia możliwość zdalnego podpisania umowy, jej przechowanie w archiwum elektronicznym wraz z aneksami i protokołami,
- zapewnia archiwum elektroniczne dla protokołu postępowania wraz z załącznikami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
- posiada certyfikat e-Sender współpracy z publikatorem UE, integracja z krajowym publikatorem Biuletynem Zamówień Publicznych,
- zapewnia darmowe wsparcie dla zamawiającego i wykonawców w godzinach 7:00-19:00 w dni robocze,
- zapewnia szkolenia on-line,
- zapewnia darmowe webinary z zakresu zamówień publicznych prowadzone przez ekspertów
