KONFERENCJE

Narzędzie do elektronizacji zamówień SmartPZP

Dowiedz się z czego korzysta połowa Polski

Dwa dogodne terminy:

22 LISTOPADA 2018 - Łódź

6 GRUDNIA 2018 - Warszawa

PODCZAS SPOTKANIA

  • obalimy mity związane z elektronizacją;
  • wprowadzimy jego uczestników w świat elektronicznych zamówień publicznych;
  • pomożemy zrozumieć, jak można zautomatyzować procesy w zamówieniach, dzięki dobremu narzędziu;
  • pokażemy, w jaki sposób wspieramy procesy w instytucjach – od momentu planowania aż do rozliczenia umowy;
  • pokażemy nowości w SmartPZP.
Zgłoszenia przyjmowane są mailowo na adres: biuro@portalpzp.pl

KONFERENCJA I - ŁÓDŹ

Termin: 22.11.2018 r.
Miejsce: Szkoła Językowa LLOYD WOODLEY LANGUAGE CENTER
Adres: ul. Narutowicza 86, 90-139 Łódź
Godziny: 10.00 – 14.00

Agenda:

10:00-10:15 Rejestracja uczestników

10:15-11:00 Mity związane z elektronizacją zamówień publicznych okiem prawnika

11:00-12:00 Środek komunikacji elektronicznej – rozwiązania komercyjne vs. miniportal

12:00-12:15 Przerwa kawowa

12:15-13:00 Środek komunikacji elektronicznej – jak to działa – nowości, usprawnienia, automatyzacja pracy działu zamówień publicznych

13:00-14:00 Elektronizacja zamówień publicznych okiem praktyka

KONFERENCJA II - WARSZAWA

Termin: 6.12.2018 r.
Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, budynek C (Aula I)
Adres: Al. Niepodległości 128, 02-554 Warszawa
Godziny: 10.00 – 14.00

Agenda:

10:00-10:15 Rejestracja uczestników

10:15-11:00 Mity związane z elektronizacją zamówień publicznych okiem prawnika – Anna Serpina-Forkasiewicz

11:00-12:00 Podpis kwalifikowany w dobie przetargów on-line – Artur Miękina

12:00-12:15 Przerwa kawowa

12:15-13:00 Środek komunikacji elektronicznej – nowości, usprawnienia, automatyzacja pracy działu zamówień publicznych – Łukasz Skłodowski

13:00-14:00 Elektronizacja zamówień publicznych okiem praktyka – Ewa Ropka

Prelegenci:

Anna Serpina-Forkasiewicz – Prawnik z wykształcenia, od 16 lat specjalizuje się w prawie zamówień publicznych, własności intelektualnej oraz prawie nowych technologii. Reprezentuje klientów z sektora publicznego oraz komercyjnego w sprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą, doradza w zakresie elektronizacji zamówień publicznych, e-commerce oraz ogólnych zagadnieniach z zakresu prawa cywilnego. Jest współautorem Platformy e-Usług SmartPZP

Artur Miękina – Specjalizuje się w zagadnieniach eID, architektury klucza publicznego (PKI), w tym podpisu elektronicznego, a także usług zaufania i identyfikacji elektronicznej wynikających z rozporządzenia eIDAS. Współtworzył jedno z kwalifikowanych Centrów Certyfikacji w Polsce oraz uczestniczył w kluczowych projektach informatycznych z zakresu identyfikacji i uwierzytelniania. Ekspert ENISA, PKN i PIIT, Kierownik Zespołu Projektów Kluczowych w Pionie Usług Bezpieczeństwa i Zaufania Asseco Data Systems.

Łukasz Skłodowski – Główny Architekt systemu SmartPZP, specjalizuje się w zagadnieniach budowy systemów informatycznych z uwzględnieniem obszaru kryptografii, podpisów elektronicznych, przetwarzania dużej ilości wrażliwych danych, RODO. Posiada duże doświadczenie w obszarze budowy komercyjnych platform zakupowych oraz opartych o przepisy ustawy Pzp. Jest współautorem Platformy e-Usług SmartPZP

Ewa Ropka – Kierownik Działu Zamówień Publicznych w Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej, wieloletni praktyk w obszarze zamówień publicznych o charakterze centralnym, z doświadczeniem w obszarze wprowadzania elektronizacji zamówień publicznych dla wielu podmiotów. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak liczba miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Patroni medialni