#Smart dla Wykonawców – tutorial „Jak zmienić lub zresetować hasło?”

Dzisiejsze życie krąży wokół komputera. Korzystając z niego, często posługujemy się loginami i hasłami, a im bardziej one skomplikowane, tym bezpieczniej. Wiadomo też, że ciąg znaków, który wpisujemy, by uzyskać dostęp, nie może być powtarzalny, oczywisty i łatwy do przewidzenia, dlatego często próbujemy go komplikować, a potem… zdarza się, że zapominamy, jak bardzo go skomplikowaliśmy. Wówczas próbujemy zalogować się do systemu/platformy i okazuje się, że wpisywane przez nas hasło jest niepoprawne, a przypomnienie go sobie graniczy z cudem. Wtedy niejako zmuszeni zostajemy do zresetowania hasła i ustawienia nowego.
Nowe hasło jest konieczne nie tylko wtedy, gdy zawiedzie nas pamięć. Czasami zmuszeni zostajemy do zresetowania go z powodu niezależnego od nas – mogło przecież właśnie stracić swoją ważność. Niezależnie od powodów dobrze jest wiedzieć, w jaki sposób to zrobić. Aby ułatwić Państwu tę czynność, prezentujemy film, z którego dowiedzą się Państwo, jak zmienić lub zresetować hasło na platformie SmartPZP.

Pozostałe aktualności:

Oferta wakacyjna SmartPZP

Jeszcze tylko do końca sierpnia mamy dla Państwa doskonałą ofertę na dostęp do platformy SmartPZP!

NIK kontroluje elektronizację zamówień publicznych

Najwyższa Izba Kontroli opublikowała raport „Informatyzacja procesu zamówień publicznych”, z którego wynika, że miniPortal – udostępniane przez Urząd Zamówień Publicznych darmowe narzędzie do komunikacji elektronicznej