Zamówień publicznych nie da się zatrzymać,ale można pracować bezpiecznie z domu! Aby to umożliwić udostępniamy SmartPZP za darmo! Zalecamy stosowanie się do wytycznych UZP i przejście na formę elektroniczną prowadzenia postępowań.
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na aktualną sytuację epidemiologiczną w Polsce, Urząd Zamówień Publicznych, po przeanalizowaniu wielu możliwych scenariuszy, rekomenduje przeprowadzanie w formie elektronicznej zamówień zarówno powyżej, jak i poniżej progów unijnych.
Treść komunikatu poniżej :
https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/komunikacja-elektroniczna-w-dobie-zagrozenia-epidemicznego
Powyższe zalecenie wynika zarówno z szeroko rozumianej profilaktyki zdrowotnej, jak i z potrzeby wdrożenia procedur dających możliwość utrzymania ciągłości działania urzędów w Polsce.
Mając na uwadze powyższe, Portal PZP Spółka z o.o., twórca Platformy do elektronizacji zamówień publicznych SmartPZP, wdrożył działania mające na celu zarówno dostosowanie się do wytycznych UZP, jak również wsparcie Zamawiających i Wykonawców w tym trudnym dla wszystkich okresie.
- 1. Nieodpłatne udostępnienie wszystkim zainteresowanym podmiotom publicznym w Polsce dostępu do Platformy e-Usług SmartPZP w zakresie postępowań krajowych i regulaminowych na czas trwania pandemii.
- 2. Nieodpłatne szkolenia online dla pracowników podmiotów publicznych, o których mowa w punkcie 1.
- 3. Wdrożenie optymalnej polityki rabatowej dla publicznych podmiotów, które zdecydują się na wdrożenie Platformy eUsług SmartPZP w celu korzystania ze wszystkich trybów w formie elektronicznej.
- 4. Dla podmiotów, o których mowa w punkcie 3., nieodpłatne udostępnienie dwóch kompletów czytników oraz kart do szyfrowania i odszyfrowywania ofert.
- 5. Maksymalnie skrócony czas rejestracji nowych podmiotów oraz przydzielania licencji.
- 6. Powołanie Komórki ds. kryzysowych, której pracownicy pomagają zarówno Zamawiającym, jak i Wykonawcom w rozwiązywaniu pojawiających się problemów. Pracownicy tejże komórki dyżurują w godzinach od 7:00 do 19:00 w każdy dzień roboczy pod numerem telefonu 22 123 0 797.
- 7. Przyznanie dostępu Zamawiającym do nieodpłatnych webinariów poruszających problematykę nowego prawa zamówień publicznych autorstwa znanych ekspertów.
Wierzymy, że okazując sobie nawzajem pomoc i wsparcie, jesteśmy w stanie przetrwać ten trudny dla nas zarówno zawodowo, jak i prywatnie czas.
Jeśli jesteśmy w stanie pomóc Państwu w inny sposób, prosimy o kontakt z naszym Centrum Kompetencyjnym lub Komórką ds. Kryzysowych.
Najnowsze wpisy
Podsumowanie webinarów 2022
Na rozpoczęcie 2023 roku chcemy się podzielić z Wami podsumowaniem webinarów przeprowadzonych przez dr mec. Andrzelę Gawrońską-Baran w ubiegłym…
3 listopada – Konferencja Positive.Procurement 2022
Dzień dobry! zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie Positive.Procurement 2022. Wydarzenie odbędzie się w niespotykanej dotąd formule – w jednym…
Procurement Influencers Talks – o tym, jak portale e-Usług wspierają codzienną pracę Zamawiających
W najnowszym odcinku Procurement Influencers Talks Piotr Kaliński (Marketplanet) wraz z Anną Serpiną-Forkasiewicz (Portal PZP, SmartPZP) oraz…
Webinar – „Weryfikacja przez zamawiającego wykonawcy, polegającego na zasobach innego podmiotu – praktyka i orzecznictwo”
Szanowni Państwo, po raz kolejny serdecznie zapraszamy na webinarium, tym razem poświęcone weryfikacji przez zamawiającego wykonawcy,…
Wdrożenie nowej umowy – Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Szanowni Państwo! Niezmiernie miło nam ogłosić, iż 1 października oficjalnie ruszyła nowa wersja platformy dla naszego Klienta - Kasy…