Zakupy w chmurze online

Zakupy w chmurze


Działalność biznesowa nieodłącznie wiąże się z potrzebami zakupowymi. To, jak one będą realizowane, zależy często od narzędzi, którymi dysponujemy. Aby zapewnić przedsiębiorcom możliwość usprawnienia procesu zakupowego oraz ułatwić im komunikację z dostawcami, stworzyliśmy elastyczne i dostosowane do potrzeb narzędzie, które zautomatyzuje proces zakupowy, pozwoli na korzystanie z bazy dostawców, a także zapewni transparentność działań.

Platforma ZAKUPY W CHMURZE nada nowego wymiaru procesom zakupowym.

Zapytaj o ofertę
Platforma umożliwiająca ZAKUPY W CHMURZE

Decydując się na korzystanie z platformy „Zakupy w chmurze”, decydujesz się na współpracę opartą o:

Profesjonalizm


dostęp do narzędzia, dzięki któremu usprawnią Państwo proces zakupowy w swojej firmie i w ramach którego zapewniamy:

  • nieograniczoną liczbę użytkowników,
  • możliwość załączania dokumentów do 100 MB,
  • obsługę użytkowników zagranicznych,
  • transparentność procesu,
  • harmonogramowanie,
  • raportowanie i kontrolę zarządczą,
  • archiwizację dokumentów powiązanych z umowami,
  • możliwość przeprowadzenia aukcji angielskiej, dynamicznej i japońskiej,
  • możliwość zarządzania bazą dostawców.

Kompetencje


profesjonalny zespół

  • infolinia dostępna we wszystkie dni robocze w godzinach 7-19,
  • e-learning,
  • szkolenia on-line.

Kluczowe moduły platformy Zakupy w chmurze


  • postępowań,
  • harmonogram,
  • komunikacji i powiadomień,
  • moduł aukcji i licytacji elektronicznej,
  • workflow,
  • raportowanie,
  • RODO,
  • ocena dostawców,
  • wnioski zakupowe,
  • potrzeby zakupowe,
  • archiwizacja.
Instytucje, które korzystają z naszych usług

Zaufali nam


ministerstwo sprawiedliwościz naszych usług korzysta ZUSlogo CBAPolskie Porty LotniczeStraż Graniczna Polska

Nasze materiały i szkolenia znajdziesz na YouTube


Tu możesz pobrać aktualne wzory